4 dagar kvar & lasagnemästaren

Fyra dagar kvar av vecka 7. Redan nedräkning till helgen! Dagen har ändå gått bra trots att det blev lite hetsigt där när folk stod på kö ett tag. Inte lätt att vara så gott som ensam i disken då.

Nu väntar jag på att min lasagne skall bli klar. Jag har kommit fram till att jag kan lägga lasagne till listan med mina paradrätter. Enchiladas ligger dock etta än så länge! Jag är sjukt grym på att göra lasagne. Det är nästan så jag förvånar mig själv.

Läste på vk.se att det är folkstorm till solresorna nu i sommar, tack vare vädret. Kanske inte så stor chans att man får en resa dit man vill, då i slutet på augusti, men jag hoppas fortfarande.

Kom igen nu solen, skin för i helvete så folk vill stanna hemma!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0