Yes

Jag fick som jag ville och nu har jag en ny leksak i min ägo. Och bilderna blir ju faktiskt rätt bra! Ett smakprov nedan. Visst har vår katt rätt läckra ögon? :-) Rätt bra fokus med tanke på att rummet är mörkt sånär som på en lampa i fönstret + att jag har kameran  ca. 5 cm från kattens ansikte.

Har inte mixtrat så mycket med funktionerna än. Får väl ge mig ut på fotosession imorgon eller så. Eller snarare när jag köpt ett minneskort. Vårt nuvarande passade tyvärr inte... typiskt! Nu kan man bara ta 2 bilder med högsta upplösningen på 7 mpix.




Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK DETSAMMA =) Kul m ny kamera =) Jasså häftigt..men samma pappa e d ju inte..haha låssastvilling dårå=)

2007-12-29 @ 16:21:15
Postat av: Katja

Också cool =)

2007-12-29 @ 18:23:22
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Jennie

as cool bild ju :) synd att minneskortet va knas

2007-12-29 @ 19:38:24
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0