Jahapp

Kan meddela den "stora hemligheten" nu. Jag var på arbetsintervju i fredags men har hittills inte hört något, trots att de lovade att höra av sig igår. Otippat? Hur som helst ska jag på ytterligare en arbetsintervju nu på torsdag. Så det har lossnat en aning i alla fall. Men om man får något jobb är en helt annan fråga! Det visar sig väl, antar jag. Hade annars varit en rätt bra julklapp.

Känns som jag återigen har köpt årets crappigaste julklappar. Men men, vad gör man med en näst intill obefintlig budget? Det är ändå tråkigt när de andra i familjen kan ge varandra (och mig) dyrare och finare saker... medan en annan kommer dragande med ett packe Intersport-sockar...

Snart fyller jag dessutom år. Då ska man önska sig saker igen. I år (eller nästa år blir det ju egentligen) önskar jag mig:

  • Ett jobb
  • En resa till solen
  • Mavala-nagellack i någon spexig färg
  • MUS-ögonskugga som passar mina vattniga blå
  • Pengar, pengar, pengar.
  • Ett livslångt medlemskap på ett gym samt någon som tvingar mig gå dit minst 3 ggr i veckan
  • Guitar Hero
Och 100 andra saker som jag inte kan köpa själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0