Hej och hå

Två seminarier avklarade, lika många kvar. Borde gå relativt smärtfritt, hoppas jag. Sedan är alla seminarietillfällen över! Jävulskt skönt. Då kan man koncentrera sig på att tentaplugga istället. Jag ska vara ute i så sjukt god tid att jag förvånar mig själv. Dvs. börja plugga på torsdag! Den ni. Jim är redan nervös för att vi inte kommer hinna plugga tillräckligt (vi har typ 5 veckor på oss...). Jag tror att jag kommer klara tentan lätt om man får in det viktigaste.

I övrigt är jag bara jävligt less på allt slask som blivit. Kunde det inte få hålla i sig med lite vinterkyla nu då istället för att bli is och slask istället. Men nej nej. Det lär väl bli en grön jul i år med...

Spinning hade jag tänkt sedan. Det var år och dar sen jag ens tänkte på träning... eller ja, exakt 2 veckor sedan. Tursamt nog går det bra med maten istället. Jag har inte ens smakat på en lussekatt eller pepparkaka än. Inte en droppe glögg har runnit ner för min strupe heller. Men det lär ju bli ett och annan som slinker ner framöver misstänker jag. Lika bra man håller igen nu, för annars sväller man väl upp likt en julgris under december. Vilket inte är min plan i år. 

Kommentarer
Postat av: Katja

Jul, jul strålande jul! Var på julbord i söndags, efter något sådant är det inte konstigt om man går därifrån och ser ut som en julgris. Jävulskt mycket gott fanns det!

2007-12-04 @ 11:33:50
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Linda

Tack! Söker du bara i Umeå eller? Du kommer hitta nåt du me ska du se :)

2007-12-04 @ 13:57:09
Postat av: Lina

Det lär väl bli en grön jul här med, all snö regnade bort i helgen och imorgon ska det regna igen. Fan, jag emigrerar till Antarktis över jul tror jag...

2007-12-04 @ 18:37:49
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0