Fullspäckat

Idag blir det en sväng på stan för att köpa de sista julklapparna förhoppningsvis samt lite mat och annat smått och gott. Vi kommer ju inte vara hemma över jul så det är väl ingen idé att bunkra upp med för mycket i kylen. Men katterna måste ju få något gott att äta på julafton. Tur att Jens mamma kommer och pysslar om dem lite!

Det är väl en av få nackdelar med att ha djur som man inte kan ta med sig. De kräver passning även på storhelger då folk oftast inte är så villiga att hjälpa till.

Efter stadsvandringen blir det en sväng hem till ovan nämnda moder för julklappsbyte och sedan hem för att städa... igen. Gör fan inget annat än att städa och tvätta känns det som. Men men, något ska man väl roa sig med på dagarna så man verkar vara en "bra" människa.

Fasen alltså. Efter jul blir det verkligen andra (inga) bullar. Nog för att jag varit rätt "duktig" i höst med. Men jag måste ta någon form av nystart i januari. Både i fråga om träning och mat. Jag menar, lite fastare hull har väl ingen dött av. Måste få någon slags regelbundenhet i min träning. Så det inte blir som nu - attackträning i två veckor och sedan är man less på att träna i tre veckor... osv. Men det ska nog lösa sig.

Nä, man kanske skulle påbörja lite städning. Det vill säga slå igång robotdamsugaren.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0