Ännu en dag till ända

Efter en riktigt snabb runda på stan (otippat snabb faktiskt) så kom jag hem med två kassar fulla med julklappar. TIll Jens, till min syster och till Jens lillasyster. Nu har jag bara min farmor kvar att köpa till. Och det blir väl det gamla vanliga. Någon duschkräm eller hudkräm eller liknande. Sådant hon kan förbruka!

Jag (eller vi ska jag väl säga) har även lyckats spela ut ett spel till Wii:et idag. Så jag känner mig nu redo för ett nytt spel. Exempelvis Super Mario Galaxy, eller Mario & Sonic at the Olympic Games eller The Legend of Zelda - Twilight Princess

Nu blir det nog säng strax. Imorgon är det Lucia ju. Och min käre far fyller år! Hoppas hans present kommer fram med posten! :-)

Imorrn ska jag väl försöka pleasa några av mina läsare och visa upp mitt hem också... tror jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0