Värme

Kunde inte den här värmen ha kommit nästa vecka istället? Eller jag klagar inte, men det hade ju varit nice att få vara ledig idag.

Har grillat mig själv lite på VK's lilla uteplats på baksidan. Men det är för varmt att sitta där, svetten börjar rinna i pannan nästan genast. Och det är ju ganska otrevligt att sitta svettig resten av arbetsdagen.

Hade utvärdering med chefen här imorse och jag fick mycket beröm vilket var jättekul. Jag har verkligen ansträngt mig och gjort mitt bästa här så då är det roligt att man får lite respons :-) Hon frågade också om hon fick ringa mig i framtiden om de behövde någon extra vid exempelvis sjukfall och semestrar och det fick hon ju givetvis.

Tycker att alla semestervikarier på vår avdelning har jobbat på bra och jag är övertygad att de andra också fick bra "betyg" :-)

Nej dags att göra lite nytta.

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0