Strax ovanför vattenytan

Gör inte många knop på jobbet nu. Största delen av dagen går åt till att maila till Emma med spännande meddelanden så som "2 timmar och 5 minuter kvar ..."

Åt en äcklig paj med lax och spenat till lunch. Den lät god men smakade ungefär som en flyttkartong. De små tärningarna med laxbitar smakade nada.

Ikväll borde jag träna, t.ex gå på spinning som jag har försummat i några veckor med antagligen kommer jag vara för hungrig när jag kommer hem och sedan kommer vi inte komma på vad vi ska äta så tiden lär ju ticka iväg. Fan jag borde frysa det där träningskortet en månad i alla fall...

Det här skitvädret gör ju fan vem som helst deprimerad.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tiden går fort när man har roligt! Tur vi har så jävla tråkigt för då slipper vi åldras så snabbt!

2007-08-02 @ 14:09:07
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0