Stalked

Jag är förföljd via mit hotmail. Först var en dum jävel ut och skickade massa inbjudningar till diverse kontakt-sajter... Någon som heter Flixter eller liknande, bland andra. Denne man har skickat kanske 10 inbjudningar till något som jag senare gjorde till skräppost. När jag blev less på dennes eviga mail mailade jag tillbaka och bad honom att sluta varpå han fortsätter hålla på, käfta emot och annat. Så jag tänkte att det kanske är ett skämt ändå. Så kanske det fortfarande är, bara det att jag inte ser mailen längre om jag inte går in i skräppost-mappen.

Sedan "addade" en till mig på en sådan där sida, eller fick tag i mailen på något vis. Och nu får jag mail av dessa två samtidigt... Och idag la ytterligare en till mig så nu har jag tre medelålders män som stalkar mig med epa-mail. Tur att jag lagt till dem som skräp i alla fall så man slipper se!

Misstänker att det har att göra med att en kvinna på en slags porr-community har "mitt" nickname och då har folk gissat sig till att hon då måste ha e-mailen: [email protected], vilket hon inte har. Jag var in på den där sidan och bad henne ändra nick eller skriva ut att folk inte ska skicka crap till mig åtminstone, men hon vägrade. Så jag får stå ut med att få shit! Hur vet jag då om den här communityn undrar ni då? Jo jag frågade en av mina andra stalkers på MSN var han hittat mig då jag inte känner personen. Och då sa han namnet på communityn som jag verkligen inte skulle sätta min fot i.

Jo för jag har ju haft 5-6 stycken som lagt till mig på MSN också det senaste året, som jag inte har en aning om vilka det är. Tur att det finns en blockera-funktion säger jag bara...

Nä, blä för medelålders socialt missanpassade karlar som tror att jag vill vara deras "vän" :-P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uvva, låter ju INTE speciellt trevligt! :(

2007-08-13 @ 23:42:46
Postat av: Ivana

Men fy fan vad jobbigt! Jag har haft några psyk som har addat mig på MSN & jag har aldrig fattat varför. Tills min smarta make snällt påpekade för mig att jag har mail adressen ute på bloggen hihihi!

2007-08-14 @ 11:43:46
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0