Städsöndag

Vilket härligt sätt att tillbringa helgen på. Städning! Men det måste ju göras så det inte ser allt för jävligt ut här när man ska få finfrämmande nästa helg :P Jag har verkligen försummat mitt hem de senaste veckorna. Det har inte funnits ork till att göra någon större städning på vardagarna, och då blir det så här som det är nu - äckligt! Helgerna har gått åt till att dricka vin och ligga bakfull.

Det gjorde jag igår, låg bakfull alltså. Sedan gick vi på Noliamässan och trängdes med en miljon andra människor samt köpte munkar. Noliamässan är ungefär som Selånger Marknad fast nästan dubbelt så stor + att de håller på i en vecka. De säljer allt från fryspåsar till traktorer.

Well. Ska väl dammsuga av hallgolvet och skura det så får det vara bra för idag. Lite mindre damm är det i alla fall här *s*. Toalett och duschrengöring får bli veckans mission nummer 1.

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0