Solen skiner galet mycket

Härligt väder ute, satt och stekte lite på lunchen tilsammans med Josefin och Malin. Synd att man inte är ledig som sagt! Hade varit sweet att ligga på en filt och äta glass.

Jag drömde lite epa inatt. Bland annat om skräckflygningar och att min resväska skall försvinna. Kommer garanterat hända nåt bara för att man går runt och oroar sig :-P Jag vet typ ingenting om vad jag skall packa, hur mycket pengar det är värt att växla och hur stark solskyddsfaktor jag måste ha till min bleka hy. Förmodligen den högsta som finns, den som är till för barn. Shit jag kommer verkligen blända alla på stranden, hah!

Försöker även få tag i syrran så man kanske får sova hos dem när man kommer hem igen. Men givetvis svarar hon inte! Känns som jag ringt 100 ggr (fast det egentligen är 3).

Kommentarer
Postat av: Emla

I regel så packar man alltid på tooook förmycket kläder så när du packat kan du alltid packa ur lite annat och NEJ du kommer inte att behöva en lusekofta för SÅ kallt blir det inte på kvällarna *s*

2007-08-07 @ 14:39:40
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0