Slackerhelg

Har verkligen inte gjort något speciellt ansträngade i helgen. Mest film och stadsvandring har det blivit. Idag tog vi oss dock i kragen och gick en promenad till Ersboda vilket blev åtminstone 6 kilometer. Bättre än inget. Jag har verkligen lagt av med tränandet de senaste veckorna. Har ingen bra ursäkt heller, lathet helt enkelt. Men jag ska ta igen det efter vi har kommit hem igen. Då ska jag gå ut hårt :-P Det ska i alla fall bli spinning och core igen.

Mitt kort går ut i november tror jag så tills dess kan jag i alla fall träna på samma ställe. Men sedan vet jag inte... jag har inte direkt ekonomi för att träna på IKSU, trots att det nog hade varit roligast med tanke på vilka valmöjligheter man har. USM var också rätt dyra, 3000-något. Minns inte exakt. Men om någon annan vet så upplys mig gärna igen :-) Det känns lite väl saftigt för en som inte har någon inkomst hur som helst. Dessutom var man tvungen att lägga till pengar om man ville kunna frysa det, samt att man inte kunde betala halvårsvis utan bara helår eller med autogiro.

Det lutar väl åt att forsätta på Träningsvärkstan, för det jag tycker är roligast är ju egentligen spinning och core vilket inte kostar en miljard där. (1600 för ett år). Då ingår även afro power dance. Ett "allt"-kort kostar 2500 kr för ett år inkl frys.

Jaja... dagens i-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0