När man trodde det var nedräkning...

... så får man förlängt på VK med hela tre dagar. Nice med i alla fall några extra dagar så lönekuvertet fylls på lite till :-) Kommer bli fint att gå hem mitt i veckan nästa vecka även...

Idag har jag varit effektiv och jobbat bort massor med annonser samt hjälpt Josefin med abonnemangsordrar, inte för att det var så många men ändå!

Undra om man skall träna något idag? Det är mycket jag borde göra... exempelvis hämta mitt pass och boka resa. Men resan skall bokas ikväll! Korfu lutar det åt nu bara för att Kefalonia brunnit så hemskt.

45 min kvar av måndagens arbetsdag. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Katja

När kommer du ner o spelar lite spel? :P

2007-08-06 @ 22:44:21
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0