Hej Sverige

Tillbaka i Sverige igen, och det var ju en aning kallare än Korfu om man säger så... burr... Skönt ändå att kunna dricka vatten ur kranen och spola ner pappret i toaletten istället för att lägga det i en sopkorg bredvid :-P

Semestern har varit bra på alla sätt och vis. Jag har bara bränt mig lite, eller ja ganska mycket, på smalbenen. Resten har klarat sig fenomenalt bra. Jens flagnar dock på näsan, mwahaha.

Det finns ju egentligen 1000 saker att berätta men jag skall låta bilder tala en annan dag då jag kan koppla in kameran och föra över de dryga 120 bilder vi tog.

Nu blir det några dagar i Stockholm hos syrran och sedan flyger vi hem igen på söndag kväll!

Just det, jag har nog övervunnit min flygrädsla en aning i alla fall. Men jag vägrar titta ut på marken vid starten :-P

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Welcome back! Väntar på bilder :)

2007-09-01 @ 16:45:24
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0