Fjärilar i magen

Nu pirrar det i magen vill jag lova! Packningen är väl halvfärdig ungefär... bara allt det viktiga som ska i nu... dvs pass, pengar etc :-P Det blev inte så genomtänkt direkt utan mest slappa strandkläder. Känns som det kvittar! Eftersom vi ska vara i Stockholm 3 dagar sedan så blir det ju ett par jeans som får åka med också och lite "vanliga" toppar (typ en).

Om ett dygn är vi nästan framme i Grekland. Vad sjukt det känns. Som Madde sa när hon var här: Det tar 4 timmar att åka buss mellan Umeå och Sundsvall, och på den tiden kan man flyga till en destination i södra Europa med. Knäppt egentligen.

Jag ska försöka mig på att skriva på resedagboken.se med när vi är där, för jag hoppas och antar att det finns något internetcafé där vi skall vara. Då kan ni följa mig här om ni vill! =)

Wiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0