Varför kliva upp tidigt ...

... när man kan sova till halv elva på dagarna. Ni som var med tidigare i vår/vinter vet ju hur duktig jag var där ett tag! Vaknade halv åtta varje dag, av mig själv, klev upp och gjorde bloggdesigns bland annat, åt duktigt och motionerade. Måste komma in i ett sånt flyt igen! Trivdes så bra med mig själv då.

Jaja, träningskläderna är på men först ska jag äta frukost och smälta den lite innan jag ger mig ut på en joggingrunda. Lär nog köra intervaller. Orkar antagligen inte springa så länge nu när det var så längesedan jag joggade. Blir en liten omstart idag helt enkelt. Med det mesta. Imorgon ska jag bannemig vara uppe tidigt!

Kommentarer
Postat av: Moa*

Åh jag känner så igen mig, hatar när man sover länge, hela dagen känns förstörd då.. Hoppas du kommer på banan igen med kost och träningen! :)

2008-06-03 @ 12:47:44
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0