Skillnad

Lekte lite på www.mvm.com där man kan göra sin egna modell och sätta kläder på den osv. Intressant, för enligt den så är det såhär stor skillnad på mig sen i september och fram till nu.

 Givetvis är ju inte bilden helt korrekt av hur just jag ser ut, men det ger ju i alla fall en fingervisning om hur stor skillnad det faktiskt är. En skillnad som jag sällan ser i spegeln. Det är snarare så att jag hajar till när jag ser mig själv på kort, eller om jag råkar se mig själv i ett skyltfönster.






Kommentarer
Postat av: Karoline

haha jag måste också göra en :P stor skillnad, du är superduktig!

2008-06-06 @ 12:52:35
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Anna

vilket bra sätt att se skillnaden på!

2008-11-26 @ 11:32:23
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0