Tack!

Tack för alla grattiskommentarer :D Sitter här och väntar på maten vi förbeställt från en indisk restaurang. Har varit en bra dag trots jobb :-P Fått fina presenter från familj och vänner.

Presentkort på Body Shop från Madde, 45 min fotbehandling på Wilma's från syster och pengar till en symaskin (äntligen en egen maskin!!) från Pappa. Dyr choklad, champagne & frågespel från svärmor. Nya högtalare till datorn, ännu mer dyr choklad, Wii fit (jippie!) och röda rosor från min bättre hälft. Samt en superfin bukett som kom med blomsterbud när jag kom hem från jobbet från Therese, Joanna och Emma! Får visa bild sen för den var jättefin =)

En bra skörd med andra ord ;-) Hehe

Sedan får jag inte glömma alla SMS och telefonsamtal! Telefonen har gått varm. Känns ju extra bra nu när man blir gammetacka ;-)

Tack så mycket, ni som läser här! =)

Kommentarer
Postat av: Joanna

ja visa bild för jag har inte sett den heller=)

2009-01-02 @ 20:07:18
Postat av: Katja

Yeaah :)

bra att du också kan spela lite wii fit, de e ju kuul de :)

2009-01-03 @ 22:15:37
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0