Inatt ska jag sova gott!

Sängen kom idag!! EM-möbler ligger då inte på latsidan efter jul och nyår. Har fixat ihop den och nu står den snällt och fint i sovrummet. Sedan när jag fått min symaskin som jag beställt ska jag sy ett tyg att sätta på väggen så det inte blir fula märken! Eller kanske man ska snickra någon slags sänggavel. Får se. Alternativt köpa en längre fram :-P

Jobbet idag var segt som fan. Trots att Kristian hjälpte mig massor med gymmet... Känns som det inte varit vardag på riktigt sedan vi for utomlands... 1 månad sen alltså... Känns jobbigt nu att det enda man har att se fram emot är semestern och dit är det ju 100 år.

Men vem vet... i vår blir det nog en tripp till Stockholm i alla fall. När korven behagat klämma sig ur min syster! :-P Sen hägrar ju New York också.... men vi får se... allt kostar ju som bekant pengar. Thailand är ändå mer lockande att spara till! :-)

Nu... Krypa ner i sängen!! Börjar ju trots allt 06 imorrn... SUCK.

Kommentarer
Postat av: Emma

NY låter inte illa. Vi var ju på väg till Vegas med det som satte stopp var de där så välbekanta pengarna... Själv ska jag längt till Barca i mars ist.



Stockholm btw låter trevligt ;)

2009-01-08 @ 13:43:40
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Katja

Nej, men då kanske du skev med någon som gjorde nåt också? en av tjejerna skrivit mer har inte engagerat sig särskilt mycket i uppsatsen tyvär.

2009-01-09 @ 14:58:19
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Jo, visst känns det långt till semestern ... så ibland är det skönt att tiden faktiskt går fort. Men man vill ju stanna upp den lite sedan när man väl är ledig.



Med flytten så menade jag jobbflytt. Jag börjar ju på Posten igen i februari. Och då behöver jag inte de där äckliga arbetsskorna :o)

2009-01-10 @ 09:50:41
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0