I min ensamhet...

Sitter här lite för mig själv medan Jens ligger i sängen och sover. Smaskar på den sista biten chokladkaka som Jens köpte åt mig på NK (Nya Konditioriet för er som ej är van vid Umeåförkortningar). Har haft en helt okej kväll med vänner, mat, vin spel och diskussioner.

Känns skönt att bara avsluta det här födelsedagsfirandet för mig själv på något vis. Ensam i tystnaden. Så tyst det nu kan bli mitt i cenrum av en stad. För jag är ju en sådan som behöver lite ensamtid... Speciellt när det blivit mycket rörelse och liv runt omkring en de senaste veckorna.

Snart börjar Project Healthway säsong 2. Inte länge kvar. Är lite smått nervös. Men det kommer gå bra. Jag bara vet det!

Nu ska jag krypa ner bredvid min andra hälft. Min älskling!

God natt! =)


Eldar i vår öppna spis
(har ett ett galler för så det inte ska sprätta ut glöd så därför är bilden lite rutig!) =)
Är det inte lyx med öppen spis i lägenhet så säg.


Kommentarer
Postat av: Lina

Om ni någonsin behöver en inneboende (läs: piga) så ring mig! :D



...snacka om lyx indeed med öppen spis! :)

2009-01-04 @ 07:40:13
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som en kanonanslutning på kvällen. Själv har jag har min ensamtid på morgonen, inte fy skam det heller.

2009-01-04 @ 11:14:29
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Katja

Jepp, dessvärre blev det lite ogenomtänkt godis idag. Man har fan dålig pli alltså, men bättre ska det bli!

2009-01-04 @ 21:21:16
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0