Nytt i träningsväg

Gick och lämnade igen den där västen jag köpte i lördags. Istället trippade jag på lätta ben in på Stadium och plockade på mig lite nya träningskläder. Jag tränar mest i gamla t-shirts och ett par utslitna trekvartsbyxor som jag haft sedan jag tränade på Friskis och Svettis i gymnasiet. Så jag tänkte att lite nytt kan ju vara på sin plats. Kom hem med två nya linnen, ett par byxor och en luvtröja. Allt var från SOC så det blev inte så dyrt. Nu har jag så jag klarar mig ett tag i alla fall!

Skall köra Powerstrike ikväll och skall inviga de nya kläderrna då hade jag tänkt! Kollade även efter slaghandskar men de billigaste som fanns (299 kr) var inte så bekväma så jag skall kolla vidare på andra ställen. Känns inte som jag vill lägga några större summor om man kör max en gång i veckan. Men egna vill jag ha ändå, för lånehandskarna luktar verkligen SKIT. Inte ens när man duschar försvinner lukten från händerna...

Jaja, nu ska jag fixa mat, äta och sedan byta om.

Kommentarer
Postat av: Annika

Blir lite roligare att träna med nya träningskläder:) Kul att du uppskattar att jag är tillbaka från bloggpausen;) Vilken fin design du gjort förresten i förra inlägget!

2008-09-30 @ 17:21:35
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Katja

äh, tyst me dig! :p

2008-09-30 @ 19:32:07
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0