Vaccinerad och redo!

Nu är jag redo för avresa till Brasiliens varma stränder! =) Tog ju 100 år att göra det på sjukhuset kan jag ju säga.. De hade drop in från 8.30 till 9.30. Bara att få lämna in sin blankett med information tog 45 minuter minst. Sedan fick vi vänta nästan lika länge... Drygt. Sticken var över på 2 sekunder i alla fall. Ett i vardera arm.

Pokergirl frågade om gula febern. Ja de rekomenderar att man tar mot gula febern nu eftersom de hade ett utrbrott av det i våras. Man löper ingen risk att få det i Natal-området egentligen, men det är mest för att man inte ska fastna i tullen vid inresa. Det hade ju varit trist att inte få komma in i landet bara för att man inte har lilla gula boken med sig :-P

Imorse blev jag även väckt 6.30 och var tvungen att jobba en sväng så jag har nästan nyss kommit hem! Skall börja greja i sovrummet hade jag tänkt... så det blir klart någon gång. Segt att dammsuga bara ... Vill ha nya gardiner också så det blir fint! =)

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: anna

När är det du drar till Brasilien? Din lyxkryssare! jag har alltid drömt om brasil!

2008-10-28 @ 13:51:12
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Katja

aaaight! Ja, det är fint i mitt nu iaf :)

2008-10-28 @ 15:20:14
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0