Torsdag.

Har jobbat som vanligt. Sedan har inte mycket hänt. Råkade svämma över badrummet nyss när jag duschade så nu har jag jävlats med att få undan allt vatten. Ni förstår, vårt badrum lutar lite (ja hela huset) och idiotiskt nog har de inte gjort så att avrinningen går mot själva golvbrunnen. Utan ner till hörnet vid dörren... Varför? Ja säg det. Dessutom har vi några konstiga lister på golvet som skall stoppa att det rinner dit. Nu har de lossnat så man kan duscha max 2 min utan att det börjar rinna... Vi har ringt och felanmält men det har ju blivit ignorerat... jaja får ringa igen.

Anyway... ikväll skall vi ut och äta middag med vänner och fira en 30årsdag. Imorgon jobbar jag kväll...stor suck och på söndag ska jag... ja gissa... JOBBA. Okej, jag tog på mig det frivilligt. Men det känns som man vill ställa upp när man ska vara ledig i 2 veckor sen! Bra att det var från 06-12.30 i alla fall och inget eftermiddagspass. Blir ju lite extrapengar igen och det är ju välkommet.

Nu ska jag softa lite och sedan göra mig i ordning för middagen =)

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: OH MY GOD! könssjukdomar? det har jag aldrig tänkt på haha. iofs så hr jag alltid kissat mkt. och man föds väl inte med könssjukdomar? :S

2008-10-30 @ 22:35:41
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0