Söndag - storstäd och matplanering

Idag kommer dagen bestå av att städa. Köket skall rengöras in i minsta vrå. Skafferiet skall rensas och torkas, spisen skall fram osv. Har även suttit och gjort en matsedel för veckan som kommer. Bara GI-rätter så nu ska det bli ordning och reda igen! Det bästa med GI är ju att de som vill äta "normalt" kan göra det ändå. Det är bara att koka upp lite ris eller pasta till den som vill ha (i det här fallet Jens).

Skall bege oss mot affären snart till att börja med sedan är det jag som är städhitler hela långa eftermiddagen :-P Ska se om jag hinner gå på Body Pump vid 17.30 också. Ska i alla fall försöka! Kanske är helt slut efter städningen sedan. Man brukar ju kunna bli rätt less :-P

Filmen igår var helt okej förresten. Mycket action så gillar man det skall man absolut se den! Har sett bättre filmer men också sämre så sevärd var den helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0