Snart är det helg igen!

Fan vad veckan har gått fort. Tyckte nyss det var måndag. 2 arbetsdagar kvar och sedan är det helg igen!! Och på fredag är det ju lön, äntligen! Jag har dock rätt mycket pengar över. Men den här månaden måste man ju vaccinera sig och hålla på så då lär det ju gå någon tusenlapp skulle jag tippa.

Vägde mig imorse förresten... det var inte så farligt som jag trodde. +0.7 ungefär. Men nu är jag back on track igen så det där försvinner nog inom några dagar. Det brukar ju göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0