Regn ...

Ja det känns inte så aktuellt med en promenad idag måste jag säga. Så hurtig är jag tyvärr inte att jag sliter med mig paraplyet och går ändå. Funderar på att köra lite styrke här hemma istället. I torsdags gjorde jag lite armövningar så funderar på att ta bröst, mage och rygg idag.

Igår gick det väldigt bra förresten. På bordet stod det framdukat både ostbågar, godis, chips och dip. Men jag åt min lilla Marabou Premium som jag köpte (30 gram) och så torrostade jordnötter. Blev väl kanske lite väl mycket nötter istället, men inte så man åt en hel påse själv! Kändes skönt att jag stod emot allt det andra i alla fall!!

Nu skall jag börja dagen med 2 kokta ägg i alla fall! Och keso till... hahaha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag gillar din blogg. Och det är en ära - det är inte många bloggar jag gillar. ;)

Ha en bra dag!

2008-10-11 @ 12:50:13
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Postat av: ullis

Du är grym!

Skitbra jobbat verkligen :o)

2008-10-11 @ 18:34:53
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0