Party igår, soffläge idag.

Blev lite fest igår. Men inte så jättefarligt med alkohol faktiskt. Tyvärr så åt jag lite snacks eftersom vettet går ur när alkoholen går in. Men imorse visade vågen på mindre vikt än på hela veckan så det gjorde antagligen inget. Eller så kommer bakslaget imorgon ;-P

Jag tränade aldrig någonting igår heller, det var synd. Men idag blir det i alla fall en promenad för att hämta hem bilen så det får räcka med den idag. Träning är ju ändå meningslöst dagen efter man har druckit.

Nu ska jag pilla i mig mat för första gången idag och sedan ska jag lägga mig under täcket igen :-P

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: ok! No harm done! Men jag är en sån som säger ifrån på en gång för då undviker man missförstånd och liknande!



Kram på dig hjärtat

2008-10-12 @ 13:06:07
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Annika

promenader är lagom träning bakisdagar :) Känns som du säger meningslöst att köra hårdare än så. Dessutom blir man ju andfådd av ingenting! Kul att kläderna passade som du skickade efter:) Hoppas helgen har varit bra!

2008-10-12 @ 14:16:55
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: anna

Är inte de där soffliggar/dageneftwerdagarna rätt skøna ändå? man har en perfekt ursäkt att bara dega på soffan heela dagen:)

2008-10-13 @ 14:10:15
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0