Just ja!

Från nästa vecka ska jag förresten börja arbeta 5 dagar i veckan istället för 4. Beror på att vi inte har någon ersättare till den som skall sluta (läs: fått sparken) än. Har vi tur kanske det inte blir någon ersättare utan att vi får fortsätta att jobba fulla veckor istället. Det skulle ju betyda bättre lön och det är inte dumt. Kommer fortfarande inte jobba heltid men dock 75% ungefär

Nu ska jag traska till Bågen för att hämta ut mina kläder som jag beställt. Känns konstigt att shoppa sommarkläder när det är minusgrader ute... haha!

Hears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0