Det känns OK

Har gått helt okej i veckan med maten. Har inte tränat något vilket är fy skäms... Men har känt mig så konstigt utpumpad. Haft lite yrsel osv. Brukar få det ibland och jag tror det beror på mitt extremt låga blodtryck, i alla fall delvis. Har haft såhär så länge jag kan minnas. Men det är ingen fara... det brukar gå över efter en dag eller två.

Är tillbaka på banan helt enkelt och det känns riktigt bra! Orkar jag hålla ut tills den 3:e december? Det återstår väl att se. Men jag hoppas på ytterligare minus tills dess. Skulle kännas så bra! Men då krävs ju förstås träning ... :-P

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv: Går jag ner 21kg och tappar två storlekar har jag nästa nått mitt mål :) Så jag skulle vara oerhört nöjd jag också. Bra kämpat!

2008-10-23 @ 20:19:58
URL: http://trettiofemkiloformycket.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, jävla bloggkoll! Jag orkar inte logga in än idag. har inte kollat sen i onsdags ;)

2008-10-24 @ 11:05:46
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är klart du klarar det! Tänk vilken belöning då får sen:) Skönt att du är tillbaka på banan igen nu då:)

Brukar ju också drabbas av yrsel emellanåt, det är inge kul!

2008-10-24 @ 14:08:51
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0