Utmaningar

Verkar som det är grejen nuförtiden ;-) Anyway! Linda utmanade mig att berätta sju saker. Så jag gör väl det då! =)

De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1. Jag önskar till viss del att jag aldrig läst info och PR utan flyttat för att läsa något med mer grafisk inriktning. Hållit mig till det jag är hyfsat bra på i alla fall...

2.
En av mina favoritartister är Joakim Thåström som jag började lyssna på vid 10 års ålder.

3.
Börjar jag äta rostade mackor med ost och marmelad är risken stor att jag äter halva brödpåsen själv... :-P

4.
Jag undrar många gånger hur annorlunda livet varit om mamma levt under min uppväxt.

5.
Jag heter Maria i andranamn. Två originella namn alltså... dock något ovanligare efternamn än medelsvensson i alla fall :-P

6.
Jag längtar ofta efter att gå på stan med mina gamla kompisar, eller gå ut och festa... eller ha filmkväll som man hade när man var "liten". Men man är väl vuxen nu förstås :P Och livet går isär.

7. Jag noppar inte mina ögonbryn. Har aldrig gjort (förutom några strån mellan brynen då...)

Jag utmanar:
Alla! :-P Jag vet inte 7 pers som kan tänka sig att göra utmaningen, haha

Kommentarer
Postat av: Karoline

varför pluggar du ingen grafisk kurs då? :) eller det känns onödigt nu?

2008-11-06 @ 21:10:49
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: men du, 24 är ju ingen ålder!

2008-11-06 @ 22:36:15
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Katja

tur ja gjort den redan :) Hoppas du får en nice heeelg rå :)

2008-11-07 @ 18:30:43
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag säger detsamma om nr 6

2008-11-11 @ 23:03:17
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0