Sundsvallshelg

Japp. Kände att jag ville åka hem och bara umgås en helg innan vi sticker utomlands. Blir nog bara besök hos pappa och farmor. Hinns ju inte med så mycket farande hit och dit om man bara är där så kort tid. Men jag kommer ju till jul igen... så då hinner man ju träffa lite vänner också antagligen.

Jag tycker jag far hem rätt ofta och försöker hinna med att träffa både familj och vänner. Det tråkiga är att folk väldigt sällan tar sig tid att hälsa på mig här i Umeå. Så jag vet inte varför jag yschar runt till precis alla 3-4 ggr per år när nästan ingen verkar bry sig om att komma hit ens 1 gång per år. Så långt är det faktiskt inte. :-( Tycker jag frågat flera gånger om folk inte ska komma och hälsa på men får inget direkt gehör så jag har börjat tröttna. Tycker inte man ska behöva skicka en inbjudan... eller?

Jaja en annan grej. Pappa berättade att de hade haft inbrott i sommarstugan också... typiskt. Ena EU-moppen var sönderbruten och den andra hade de lyckats stjäla. Gått in i stugan och hittat nycklarna.... antagligen hade de gjort det efter de försökt bryta upp den ena moppen... sen tog de väl den som fortfarande var hel... Sen hade de snott lite andra grejer också.

Äckligt att någon okänd varit där och rotat....

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy fan vad surt med inbrottet! :(

Aldrig att saker får vara ifred, för överallt finns det någon klåfingrig jävel som ska stjäla från andra!



Kasst att ingen orkar/vill hälsa på - jag menar, du hälsar ju på så varför inte göra detsamma?

Dom kanske är lata snåljåpar? Nä, men seriöst - det är taskigt gentemot dig!

Och nä, du ska inte behöva skicka en inbjudan! Det finns faktiskt något som heter folkvett - skicka lite av det, för det vet jag att du har massor av! :)

2008-11-06 @ 06:36:52
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Fia

Vet hur du menar med folk som aldrig kommer och hälsar på. Man blir jäkligt besviken...

2008-11-06 @ 12:07:10

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0