Lördag

Fan vad skönt med helg. Skönt att vakna utan att det är alarmet som väcker en!! Har inga planer för dagen och det känns skönt. Funderar att dra till Change igen och inhandla en likadan BH som jag köpte förra helgen.

Så jävla bra att man kan hitta underkläder i rätt storlek för ett lågt pris. 150 kr istället för 300 kr. 300 är ju inte sååå farligt det heller när man är van att måsta köpa BH:ar för 500 spänn annars... Varför är t.ex E-kupor så mycket dyrare än DD-kupororna på Lindex :P Orättvist!

Glömde göra situps igår så jag gjorde dem idag iställer. 120 stycken blev det! Inte dåligt. Nu är 670 av 1100 avklarade

Sedan utmanade Linda igen såg jag nyss ;-) Man skall ta den 6:e bilden i 6:e fotoalbumet i bildmappen på datorn och publicera, samt beskriva vad/vem det föreställer. Så här är den


Jag var och hälsade på Cim i Umeå år 2004 för att gå på The Hives. Det var en grym konsert med mycket folk! När jag kollar igenom den här mappen är den mest fylld med bilder på Cim när han gör konstiga grimarser. Ovanligt? Ja ni som känner honom vet ju vad jag menar... :-P Ja jävlar... Detta var ganska precis 4 år sedan.

Jag utmanar: Lina (linasliv), Katja, Annika, Emmy .... hmmm ja... och andra som vill! =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det är bra att gummistövlarna blivit lite finare, väldigt praktiska skor när vädret är som här:) Jag antar utmaningen.. Blir lite krångligt hur jag ska räkna dock. Har lite mappar här och var nämligen.. Men det ska nog gå:)

2008-11-23 @ 13:26:14
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0