Hello bloggen

Ja denna dagen... Jobbat, ätit, handlat... och gjort situps! 140 stycken. Så nu är jag uppe i 810 av 1100. Det närmar sig!! Läste igenom mina Project Healthway-inlägg också och känner mig ändå rätt nöjd med vad jag åstadkommit. Eller riktigt nöjd faktiskt. Trots att jag bara gått ner ca 2 kg på två månader. Eller något liknande...

Men idag har jag en sån där dag då jag inte gillar min kropp. Intalar mig ologiskt nog att det inte syns att jag gått ner så mycket, att alla mina bristningar syns asmycket, fast de egentligen är ganska bleka. Och så vidare... Kan väl inte vara ensam om att ha sådana dagar antar jag. Ger mig en viss bikiniångest. Ska man ligga där på stranden som en valross bland alla andra snygga brasilianska brudar liksom... Okej, en del blekfeta svennar lär det ju vara där också... men ni fattar...

Imorgon är det löning. Tror jag skall kila på stan efter jobbet och prova lite kläder. Det brukar pigga upp. För jag är helt clueless nuförtiden. Tar för stora storlekar och blir alltid glad när jag inser att jag kommer i en mindre... så det kansek vore något. Med lite tur kanske jag kan hitta en snygg klänning att ha på festen vi ska på, på lördag. För en gång skulle så skulle jag vilja ha någonting axelbandslöst. Men det kanske bara är en önskedröm...

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Dom har superfina klänningar på Sisters, perfekt att även ha till nyårsfesten. Jag bruakr också bli så där höstfetdeppig. Och jag förstår dig, är man likblek så är man inte så sugen på bikini. Ett tips är ett par solariebesök, med lite bränna känner man sig direkt fräschare och lite snyggare.

2008-11-25 @ 08:01:55
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad bra med situpsen! hejja hejja

2008-11-25 @ 14:30:13
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0