Helg

Fan vad skönt. Äntligen helg.... Gud vad less jag var idag på jobbet. Nån beach-turnering var det och massa ungar (eller ja de kanske var runt 20 år) som kutade runt och levde jävel. For och pantade veckans flaskor och burkar också. 200 spänn blev det nästan! Köpte lite kex och pepparkakor så vi har något att fika på jobbet till veckan =)

Jaja... vet inte vad jag skall hitta på denna helg. Skall umgås med Erika imorgon antagligen men vet inte vad vi ska hitta på. Försöka hålla mig borta från snask i alla fall.

Nu är det dags att sova... är trött så jag kan spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0