150 situps

Idag slog jag till och gjorde mina situps igen. Blev som rubriken talar om, 150 stycken. Magen var mör sedan i förrgår dessutom så det brände utav bara helvete. Men skönt att ha det gjort!

Tänkte kanske ta en sväng till stan idag och kolla efter en BH. Har fasen ingen som sitter bra. De flesta har ju blivit för stora runt om så de glider upp i ryggen. Inte skönt.

Annars kändes det OK att ställa sig på vågen idag. Gått ner allt överflöd sen förra helgen. Så nu vill jag verklingen försöka hålla i detta! Kommer bli svårt ikväll... det är ju lördag liksom!

Nej... nu ska jag försöka göra några armhävningar också. Är verkligen värdelös på det. Men övning ger färdighet. En vacker dag kanske jag orkar göra dem på tårna också :-P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Duktigt! :) Själv orkar jag en riktig eller fem fakesitups. :P

2008-11-15 @ 12:48:23
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker det inte är rättvist att man ska behöva träna skiten ur sig och inte kunna unna sig knappt nåt för att inte gå upp i vikt igen! Jag blev ju iaf inspirerad av dig för ett tag sen och hittills har jag fått ner 7.4 kg. Alltid nått! =)

2008-11-15 @ 13:44:12
URL: http://salibe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0