10.5 timmars sömn

Jag sov skitlänge idag. Somnade nog vid 00 och klev upp för 10.30. Fan så skönt det var. När jag börjar 6 på mornarna sover jag skitlite. Kanske 5 timmar som max. Därför behöver jag en dag då jag tar igen lite sömn. Vet inte varför jag inte kan somna tidigt trots att jag borde vara svintrött när jag kliver upp 4.30 dagen innan. Men det går fan inte!

Idag ska jag alltså jobba kväll. Känns okej när man slitit som ett djur hela veckan på jobbet. Har fått jobba en del extra nu en tid ju så man är lite mör... Igår fick vi t.ex städa det som nattien inte hunnit också. PLUS att en var sjuk så vi 2 som börjar 06 fick jobba 3 h extra. Har räknat ut att jag nog kommer få en ganska stor lön i januari i alla fall... alltid något med tanke på att jag kommer vara borta så mkt i december.

Jaja. Torsdagkväll på IKSU innebär inte så mycket stress förhoppningsvis. Värst är det på måndagar och tisdagar när folk antagligen har lite ångest från helgens svullande :-P Då hatar jag att jobba kväll. Fi fan... folk överallt. Grisiga är de flesta också. Slänger tuggummin överallt och försöker pressa ner snusar i handfaten... normalt? Vuxna människor som inte orkar gå 10 steg till en papperskorg...

Well... helg snart också. Sedan är det bara 8 arbetsdagar till 2,5 veckas ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0