Home alone

Har nyss varit på en 65 minuter lång promenad. Skönt att jag kom iväg, så jag lättade samvetet lite! Tog upp resväskorna från förrådet på vägen in också. Lika bra man börjar packa i tid, haha! Kommer sluta med att jag gör attackpackar kvällen innan vi skall fara.

I alla fall... ska väl se på hockeyn i min ensamhet sedan och eventuellt rensa garderoben lite på sådant jag skall sälja iväg. Får se om jag orkar ta mig an ormboet. Allt ligger huller om buller!

Här är i alla fall bilder kjolen, en av mina nya toppar och så trekvartsbrallorna. Det blir väl bra?! =) Visst är jag bra på att posera och se glad ut... (inte). Ser ut som jag håller på att börja grina! hahahaha! Inte lätt jämt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kläderna sitter jättebra på dig, kjolen är verkligen supersnygg - passar dig perfekt! :)

2008-05-18 @ 08:32:28
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0