Uttråkad!

Sov länge idag med. Har nog lyckats vända lite på dygnet tyvärr. Måste se till att fixa det. Å andra sidan - vad ska jag kliva upp till? Spelar ju inte så stor roll om jag kliver upp 8 eller 11 när jag inte har ett riktigt jobb. Well well. Matvanorna blir ju fucked up förstås.

Idag ska jag i alla fall försöka planera nåt nytt slags matschema är tanken, sedan jobba. I övrigt vet jag icke! Men det löser sig.

Hade en knäpp dröm inatt. Att Jens uppträdde på någon lite fest med låten Wonderwall samt att han spelade gitarr. Weird! Hade gärna sett det i verkligheten, hehe!

Ja just det, blogglayout skulle jag ju göra i helgen. Det glömdes bort i samma sekund som jag skrev det. Men när den här veckan är slut borde jag nog ha någon form av snyggare layout i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0