Jorå s'att...

Jobbet gick smidigt och jag inser att jag är bättre på att torka handfat och skåpdörrar än vikarien som varit där istället för mig i veckan. Dessutom är man ju ledig på fredag! Tjoho!

Nu håller jag på att införskaffa... hör nu ERIKA :P... Greys Anatomy säsong 1, till att börja med. Kommer jag bli lika fast som alla andra? Vi ser väl. Alldeles som jag behöver fler serier att följa egentligen. Men något ska man väl ha att roa sig med regniga dagar också när det bara är repriser på TV.

Imorgon är det dags. Bye bye pasta och bröd... Hello Low Carb. Nu ska de sista kilona väck. No more tjocka lår som gnids emot varandra. Jogga ska jag nog göra också. Lika bra att gå ut hårt direkt :-P Hepp, hepp! Den 3:e augusti är mitt nya demålsdatum. Då ska minst 5 kg vara borta från min lekamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0