Fredag!

Helgen är kommen! Men först ska jag jobba innan jag får ledigt. Men det blir en senare fråga. Först ska jag nog köra lite benträning framför TVn :P och spela lite mer Mario. Haha. Måste fan klara ut spelet nu så jag kan gå vidare till nästa ;-)

Äntligen har jag fått bud på alla mina utlagda kläder på Tradera. Fint att de kommer till användning för någon, förutsatt att de är seriösa köpare förstås. Hoppas! :-)

Annars i helgen vet jag inte exakt vad som är planen. Mer än att Nina ville dra ihop något. Antar att det lutar åt fotbollsmatchen plus fest. Vi ser väl vad som sker helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0