Det blir nog bra det här

Idag kändes det lite bättre på jobbet. Hittade runt lite bättre och hade mer koll på vad som skulle göras. Så nu har jag ändå lite koll... tror jag, haha!

Däremot på det andra jobbstället som jag ska ta varje onsdag var det inte så trevligt. En butik för bildelar så det var skitigt överallt. Klassiskt med nakna tjejer på WC och allt... Samt en äcklig argsint hund på övervåningen. Jaja, de får väl ta med honom när jag ska städa där för jag vill inte ha den morrande och skällande i ryggen. Vem vet vad den får för sig... Hatar lynniga djur som man inte vet var man har.

Nu har jag i alla fall klämt i mig 2 tacos till lunch och tänkte slappa lite innan jag går iväg till kvällsjobbet. Skall höra lite med dem idag om någon är kvar om jag kan ta det på dagarna i några veckor så jag slipper jobba kväll när jag ändå är up and running så tidigt på mornarna. Då kan jag cykla dit direkt efter laboratoriet.

Hmm.. kanske ska ta och spela lite Mario!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0