Kuckilura?

Ja hörni, Aftonbladet vet verkligen hur man väljer rätt ord till sina artiklar. Haha!

"Kuckelikumedicin. Stjärnorna kuckelikuar med varandras ex."

Alldeles som det vore en nyhet i kändisvärlden att folk byter partners med varandra... Jaja... Undra hur djupt de grävde i synonymordlistan innan de hittade det där ordet! =)

Jobb snart. Skall bara äta frukost och sedan cykla iväg. Undra om min rumpa har läkt nu så det inte gör så ont att sitta på sadeln, haha! Idag kommer det gå fort, har inte så mycket "extra" att göra idag så då tar det nog inte mer än 3.5 timme!

Ha en fin dag! Solen skiner ju här, än så länge i alla fall!


EDIT: Bra att jag kunde läsa imorsre då jag skrev inlägget... Kuckelikuar står det ju... haha. Ett epa-ord hur som helst... ;-)

Kommentarer
Postat av: mia dh

ha det gott du med, här regnar det idag.

2008-07-07 @ 08:32:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Haha nej de tror jag inte att den va heller! Fast dom envisas men att den smakade inget annat än frukt! :P

2008-07-07 @ 08:36:55
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0