Hello!

Nog skiner solen allt idag, mellan molnen... Får hoppas den håller sig framme tills klockan blir tillräckligt mycket. Så man kan sitta på balkongen och pressa alltså ;-)

Tror ni jag klev upp och joggade imorse? Näe rå... Sov sött vidare jag!

Jens är och tvättar bilen så man kanske skulle komma på något att göra lagom till han kommer hem. Vet inte vad bara... Suck. Blev en tråkig helg =) Men framöver ska vi ju fara ner till Sundsvall i alla fall, så då blir det ju lite roligare. Frågan är bara när vi ska åka!

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe det är verkligen hopplöst att försöka ta sig upp och morgonträna! Man måste vara HELT bestämd om man ska lyckas tycker jag... Och det är man sällan:) Vilken fin klänning du beställt från H&M! Måste kolla in deras höstkollektion snart känner jag:) Ha en bra dag!

2008-07-20 @ 15:24:06
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0