TGIF!

Äntligen fredag. I helgen blir det mys mys och åter mys. Kanske en promenad också om slaskhelvetet ger med sig. Får se om jag orkar masa mig iväg på Body Jam imorrn... känner mig rätt mör efter gårdagens pass. Kanske tar en vända på crosstrainern istället.

Blir antagligen lite bläddrande bland anteckningarna också men hårdplugget tar jag på måndag och tisdag. Känns som jag ändå har så pass koll att jag klarar godkänt så det lär nog inte vara några problem. MEN man ska inte ropa hej innan man är över ån.

Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0