Dagen

Idag har jag faktiskt vågat mig ut från lägenheten en längre stund. Man blir ju så rastlös när man bara sitter hemma hela tiden och är risig. Gick en sväng på stan och kollade men köpte inget som tur var! Pengaförrådet är ju inte direkt fett om man säger så... men kolla kan man ju alltid! :-P

Imorgon däremot hade jag tänkt börja röra mig lite smått igen. Men det blir bara en promenad på kvällskvisten. Träna hårdare vågar jag ändå inte än. Hostar ju fortfarande.

Nu ska jag kika vidare på några avsnitt av Kyle XY samt äta mandariner!


Kommentarer
Postat av: bea

låter som en mysigt kväll

2008-01-30 @ 21:18:12
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0