Vilken kick

Kände verkligen att det gick bra på träningen idag. Bra med energi och det passade mig bra med dryga halvtimmen spinning och likadant med BP. Jag tog liiiite extra idag på triceps, och det gick ju faktiskt hyftast. Men imorrn lär jag ha grym träningsvärk. Men det är skönt det! Och så gick rygglåten bra också, det bara brände i filéerna där bak! *s*

På spinningen/RPM gick det också grymt. Orkade med precis allt under hela passet så det var bra! Fegade kanske lite med motstånd någon gång dock, men skitsamma. Det där passet kommer jag nog köra fler gånger. Bra tid också, innan man hunnit bli trött efter maten!

Nu blir det soffan och ett avsnitt av Kyle XY!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0