Mixat

Fasen så ofta jag bloggar. Men det är väl kul, säg?

Städningen gick bra idag måste jag säga. Hade lite mer flyt än sist. Sedan steppade jag hem på lätta ben och nu sitter jag och inväntar Top Model. Skönt med sån där intelligensbefriande TV.

Käkade det här till middag idag. Hittade receptet via Miss XL's blogg! Tyckte det var helt okej faktiskt! Och det blev ju massor över. Perfekt för då slipper jag laga mat imorrn! Nu har jag ätit fisk två gånger på 4 dagar, helt klart godkänt. Har en känsla av att jag kommer sleva ur en tonfiskburk innan veckan är slut också :-P

Ryggen spänner som sjutton nu förresten, beror väl mest på träningen antagligen, kanske lite på städningen också. Imorrn tror jag att jag ska köra ett RPM-pass. Och så har jag och Linnéa bestämt Powerstrike på lördag igen. Undra om jag ska spana efter några hanskar imorgon kanske. Någon som vet vad de kan kosta på ett ungefär? Behöver bara ett par enkla som duger till träning 1-2 ggr i veckan. Aja, Stadium får sig nog ett besök i alla fall!

Nu ska jag mixa ihop en proteinsmoothie och bänka mig framför TV'n en stund

Cheerio

Kommentarer
Postat av: miss xl

Kul att du lagade samma middag :) Men jag ska ta en starkare ost nästa gång, typ gorgonzola, mmm

Tack för tipsen med vatten. Ska göra mitt bästa!

2008-02-21 @ 17:40:12
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0