Mot jobbet

Gick bra igår att lämna katterna. Inget bråk med Lottens katter alls! Tur... hoppas de forsätter vara lika snälla! Känns väldigt tomt här hemma dock. Ingen Vincent som har legat och sovit utefter sidan på en i sängen och inte Salem som väcker en på morgonen och vill ha mat :-P Känns skönt att de får vara där medan vi är borta i alla fall... annars hade jag nog haft för dåligt samvete.

Jobb nu. Är astrött men med tanke på att vi åker i övermorgon gör ju att man kan härda ut. Fattar det inte. Känner mig ganska nervös. Mycket som snurrar. Flygresan, kommer man göra sig förstådd i ett land där de knappt talar engelska, törs man ta ut pengar på bankomaten osv... haha. Kommer säkert gå asbra alltihop men ni vet hur det är :-P

Ute är det isigt och halt så jag får nog gå någon minut tidigare till bussen om jag skall lyckas stappla vägen fram.

Kommentarer
Postat av: Katja

ute är de juuuul :P har ni nån snö kvar? här har nästan allt regnat bort!

2008-12-01 @ 08:50:12
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Katja

du är utmanad i min blogg :)

2008-12-01 @ 09:29:58
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: ullis

Åh vad spännande :o)

Ni kommer få en helt fantastisk resa gumman!

2008-12-01 @ 17:53:50
URL: http://ullisisonline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0