Julklappar

Ja idag ska jag ut och handla julklappar är tanken. Har ju inte handlat en enda ännu. Trodde även att jag slutade tidigt imorgon så jag skulle kunna gå en sväng imorrn med. Men icke. Jobbar till halv 5. Hinner kanske en sväng ändå men det känns ju drygt. Får försöka beta av allt idag helt enkelt.

Mitt ansikte ser inte lika brännskadat ut idag i alla fall. Har flagnat mer så det ser "jämnare" ut... haha! Ser fortfarande cp ut men inte riktigt lika illa som tidigare. Kanske slipper skämmas allt för mycket imorrn på jobbet om man har tur.

Kommentarer
Postat av: Annika

Välkommen hem i efterskott :) Brasilien ser underbart ut! Mindre härligt att komma hem till ett kallt sverige och till julstressen kan jag tänka mig:)

2008-12-21 @ 17:22:16
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0