Jag är en bitter jävel

Ja det är jag tammejfan. Men ibland blir jag bara så less så jag måste älta. För sådan är jag!

Tycker det är så grymt frustrerande att hur jag än försöker och gör mig till så räknas jag ändå inte in i en dels vänskapskrets. Det är tjat om samma personer hela tiden hur braaaa de är. Men en annan då? Som suttit där och försökt vara till lags i 100 fucking år? Försökt förstå när personen har det jobbigt. Som försökt ta kontakt när man knappt får ett förbannat svar tillbaka? Enda gången man duger är när det talas om hur det var när man var tonåring. Då dög man.... ibland. Fast helst bara när det inte fanns någon annan till hands.

Så ja jag är väl bitter och sur. Men ibland får man vara det också.

Fuck it. Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: EmmaWee

Klart man får va en bitterfitta - minst en gång om dagen är godkänt. Länge leve bitterfittan.

2008-12-30 @ 08:45:18
Postat av: Marlene

Såna människor har jag sett till att göra mig av med. Dom suger för mycket energi från en. Omge dig med människor som älskar & uppskattar dig för den du är!! =)

2008-12-30 @ 19:56:29
URL: http://marleneblogger.blogspot.com/
Postat av: JojjeB

Man ska inte finnas till för andra, man ska finnas till för sig själv och först då kan man finnas där för andra. Men jag förstår dig, folk är idioter, det vet vi. Men vadtusan, fler lila armband åt folket!

2008-12-30 @ 23:59:18
URL: http://jojjeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0